17 Nisan 2012 Salı

Müziğin Gücü Adına!!!


   Efendim bir yazımızda daha birlikteyiiiiiz, bu sefer konumuz siyasetin biraz dışında (sınavlar dolayısıyla bir süre siyasi bir yazı görmek istemiyorum :( ) tamamen müzik aşkıyla ilgili. İtiraf edelim müzik hepimizin hayatının önemli bir parçasıdır. Bebekliğimizden bu yaşımıza kadar her yerde her zaman müzikle yatıp müzikle kalkarız... Aslında işe şu açıdan bakarsak hayatta her şeyin bir notası ve ritmi vardır. ( Ya da ben müzikle fena halde kafayı bozdum... :) ) Bugünki yazımız da hepimizin müzik zevkine hitap edeceğini düşündüğüm müziklerden oluşmaktadır.

   Müzik, iki nota bir sözden oluşan kısa ama bir o kadar da uzun keyif veren kavramdır. Aslında müziğe kavram demek ne kadar doğru bilmiyorum ama bildiğim bir şey var ki onun bir tanımı yok ve yapılamaz da... Müzik daha doğrusu ritm, duyduğumuz anda bizi harekete geçirip mutluluk verebilecek yetiye sahiptir. Ritmin hakim olmadığı bir konu olduğunu düşünmediğimi de ayrıca eklemek isterim canlarım. Düşünsenize bir, sınava hazırlanırken enerji almak için müzik dinliyoruz ve  eğer müzik olmasaydı o korkunç anları nasıl keyfe dönüştürebilirdik ki? Ya da trafikte sıkışıp kaldığımızda can sıkıntısını ve stresi atmak için müzik dinlediğimiz anları bir düşünelim ki ben bugün bu durumu fazlasıyla yaşadım. Çok sevdiğim müzikler benle beraber yolculuk etmeseydi stresten hiç hoş olmayan durumlara girebilirdim şahsen ne yalan söyleyeyim :) Peki sizin zevkiniz hangi müzik türüne ait? Kıpır kıpır eden Yunan ve Arap müzikleri mi? Derin rahatlatan Türk musikisi veya Azerbaycan müziği mi? Yoksa popüler Batı müzikleri mi? Hangisi hangisi diye düşünürken aslında bi'de bakmışız müzik listelerinin içinde bulmuşuz kendimizi. Mesela ben şu an çok sevdiğim Yunan Müziği'nin güçlü seslerinde Despina Vandi'nin "A Pa Pa" şarkısıyla dinleniyor ve bir taraftan da eğleniyorum size de tavsiye ederim. :) Hangi müzik türünü ne kadar sevdiğimizi bir tarafa bırakalım şimdilik. Müziğin hayatımızdaki önemi konusuna bakalım birazcık da... Müziksiz hayat düşünebiliyor musunuz? Ritmlerin olmadığı kuru ve anlamsız günlük yaşama sahip olurduk veya yorgunluğumuzu atabileceğimiz daha iyi bir yöntem aramaya koyulurduk. Müzik hem bizi yormayan hem yorgunluğumuzu alan mucizevi bir olay, yattığımız yerden bile eğleniriz, dinleniriz vs vs vs ... Neyse bu kadar çene çaldık yeter sıra müzik dinlemeye geldi, DJ Politician Pinky huzurlarınızdaaaaa :)



   Hareketlendiniz mi? O zaman biraz hüzünlenme zamanı karşınızda Teymur Emrah tata taaaaaa



   Hüzünlendik sanki değil mi? Şimdi fasıla bırakalım mı kendimizi? Ada Sahillerinde Bekliyorum şarkısına ne dersiniz ? :)




   Umarım seçtiğim müziklerle kısa da olsa eğlenmişsinizdir, bugünlük de bu kadar bir dahaki sefere başka yazıyla buralarda olacağım bebekler öptüüümmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder